Wednesday, March 12, 2008

My Weekend (1)


Best. Sgt Best. Hehe. Jumaat malam pergi ceramah Berani Gagal bersama Aznil. Best jugak. Aku igt die kureng sikit in motivate people but i take back my words. He's good. Way too good from what i had expected. Haha. Memule die masuk dewan, memang riuh la. Bingit telinga aku duduk kat tgh2 kelompok budak perempuan yang mcm histeria. Dgn pakcik pun gile. Tp aku seronok jugak. Asek tgk kat tv je.


Ape yg aku dpt malam tu bermakne la jugak. Slot pertama pasal mcm mane nak bercakap depan org ramai. And for those yg selalu rase sakit2 perut, nak terkencing sbb cuak nak present, stage fright, bagus la klu dtg tgk. Seronok jugak. Die punye lawak mmg x berubah. Same je. Mcm tgk kat tv.


Ok, 2nd slot plak pasal berani menghadapi kegagalan. Menyentuh perasaan la jugak bile die share pengalaman die pernah gagal dlm byk perkara. Mase 2 aku terfikir macam2 n i wont put it here.

So, lepas ni, i will never give up. I will put all my trust in myself. Give all my effort in achieving my dreams. Be true to myself, to anyone. Dont ever feel down if i fail. Haha.


Nah, i haven't snap any good picture at that moment. So i just copy from web. Just for those yg x kenal.


Haha. Nice shot is it?

1 comment:

nabilanazlan said...

lol..aznil skang conduct ceramah??? hahahha..n wat did u get dr die taz??ade care nk wat duit lebeh x??