Monday, September 15, 2008

Current Song (:


Kepada sesiapa yang perasan, mesti korang rase korang cantik kan? eh silap. kepada sesiapa yang perasan, mesti korang perasan yang lagu favourite aku The Sallys tu dah ditukar kepada lagu lain. Ngeh3. Itulah lagu favourite aku masa kini. maybe dalam 2,3 minggu kot. sebab aku cepat boring. Tajuknye Kekasih Yang Tak Dianggap dari Kertas Band. terima kasih saya ucapkan kepada saudara Ahmad Shahir kerana memperkenalkan saya kepada lagu ini (: Jom nyanyi ramai2!

KEKASIH YANG TAK DIANGGAP - KERTAS BAND

aku mentari tapi tak menghangatkanmu
aku pelangi tak memberi warna di hidupmu
aku sang bulan tak menerangi malammu
aku lah bintang yg hilang ditelan kegelapan

selalu itu yg kau ucapkan padaku

reff:
sebagai kekasih yang tak dianggap
aku hanya bisa mencoba mengalah
menahan setiap amarah

aku sang bulan tak menerangi malammu
aku lah bintang yg hilang ditelan kegelapan

repeat reff

sebagai kekasih yang tak dianggap
aku hanya bisa mencoba bersabar
ku yakin kau kan berubah

repeat reff

*dengar2, nama diorang dah tukar kepada Armada Band. ntah la. lantak diorang.

3 comments:

generasi said...

ha update pun...

tazz said...

hehe. im back! (:

senorita said...

hah! lagu nie mmg sedap..
slalu jd teman titon..
keh3..
layaaan jek..