Monday, September 22, 2008

Tag lagi

Saya telah di tag oleh Hastapronto.
Dibawah adalah serba sedikit tentang diri saya.

SOALAN 1: 7 fakta tentang diri anda.

- tinggi saya 153cm sejak dari tingkatan 5 dan angka itu mungkin tidak akan berubah lagi.
- saya sangat mudah untuk menjadi gemuk jika makan tanpa beringat.
- saya mempunyai 12 orang adik beradik. cantik-cantik dan kacak-kacak.
- saya suka cermin. *tengok la header picture tu.
- saya gila muzik. tapi saya x pandai bermain alat muzik. suara saya juga tak sedap.
- saya sangat suka melihat perempuan yang cantik dan comel tetapi saya bukan lesbian.
- saya juga suka melihat lelaki yang comel dan kacak tetapi saya cintakan Rafiz Hussin je.
p/s; x cukup la 7 je. nape x bg 100?byk lg aku nak cite ni.

SOALAN 2: Zaman persekolahan anda.

2(a) 5 tabiat buruk anda waktu di sekolah rendah.

- saya suka study pada waktu-waktu terakhir. (last minute dalam BI)
- saya suka beli air botol coke setiap hari sebelum kesekolah rendah agama.
- saya sangat selekeh dalam berpakaian ketika di sekolah rendah. saya juga skema dan kerana itu saya selalu dibuli oleh Izzat Khairi yang sangatlah suka mengungkit hal itu sehingga sekarang.
- saya tak suka basuh kasut sekolah. kadang-kadang guna mesin sampai mesin basuh dirumah rosak beberapa kali.
- masa darjah 3 saya suka ustaz sekolah saya. kahkahkah.
p/s; ni sume dulu ok. tiada kene mengena dengan sekarang.


2(b) 3 subject kegemaran anda disertakan dengan sebab

Math - sebab saya sangat suka Math dan saya dapat A1 mase SPM. saya sangat bangga walaupun subject lain hancur.
Bahasa Inggeris - sebab saya suka dengar orang speaking.
Bahasa Melayu - Sebab ia adalah bahasa harian saya selain dari bahasa Jepun, Prancis, Arab dan lain-lain. *penipu*

2(c) 3 subject bukan kegemaran disertakan dengan sebab

Kimia - saya sangat pening melihat formula molekul-molekul dan segala yang berkaitan dengannya.
Fizik - sama seperti kimia. amat rumit untuk difahami.
Biologi - sebab saya x pernah ambil pun subject ni.

SOALAN 3: Tentang anda.

3(a) menarik pada kamu;

saya lebih mudah untuk tidur tanpa bantal dikepala.

3(b) anda tak boleh hidup tanpa;

keluarga. mereka adalah segalanya bagi saya.

3(c) malam sebelum tidur siapa anda hubungi;

menghubungi orang sebelum tidur adalah bukan kewajipan bagi saya. tetapi ia akan menjadi wajib ketika saya rasa rindu pada si dia. ngeh3 :p


7 manusia yang anda tag selepas ini.

-kak afzan
-kak izzaty
-eyqa
-EA
-fiza
-rahila
-orang yang suke jawab tag.


16 comments:

fackaladingdong said...

bgus2...hehe...

buat sesuatu tnpa menangguh keje trsebut...

EA said...

EA nak tau....what is tag?

ghimau said...

Huhuh.. giler la.. time darjah 3 lagi nak ngorat ustaz tu :P

Selamat Hari ghayo dari ghimau :)

tazz said...

bukan nak ngorat la. minat je :p nak ngorat segan >.<

ghimau said...
This comment has been removed by the author.
ghimau said...

ala.. kira ngorat jugak la tu :P huhuhu

tazz said...

usha je k. x ngorat. klu i ngorat dah lame kot i dapat. haha *perasan*

Muhafis said...

rajin nyer jawab tag..
igt nak jawap, tapi tag nie sayer pnah dpt plak.. kamo sdkit pelik

tazz said...

ape yg pelik?

a z r i said...

hye taz!
thx view my blog!

kamu seronok tgk budak?
mesti kamu rindu zaman kanak2 kamu bukan?

tazz said...

haha. tau xpe :p

a z r i said...

thx ya!
appriciate it.
nama taz ke?

happy blogging!

Muhafis said...

pelik sbb luar biasa lah..
heheh.. kelaka sbnr nyer bace kisah kamoo jaman kanak2..
kalau ade poket doremon,
nak balik ker zaman tadika..
mcm syok ajeee.. =)

tazz said...

igtkan nak kate pelik cam alien. huhu

alia said...

tag..jng tak tag....

nice blog kta betukar link?

noorafzan said...

BEST NYER KENA TAG..LENKALI TAG LAGI EK..HEHE..