Thursday, January 1, 2009

Wak Hussain ku. i love u.

Hoyeah! selamat tahun baru kepada semua. mari kita mulakan dengan azam baru. tak pun amek balik azam korang tahun lepas yang tak tertunai tu. sebelum tu aku nak ucapkan tahniah kepada adik aku Nurul Ain Shafiyah sbb dpt 8A dlm PMR. Congrattss Jo!! *jo adalah nama manja beliau dirumah*.

Tahun baru, sem baru, azam baru, bilik baru, roommate baru, segalanya baru. Kekaseh hati je yang lame tak tukar2. Yeah! Lusa si dia nak dtg Segamat. I just cant wait. (:

Sem ni dapat bilik baru. aku x kesah sangat pun asalkan aku still dapat kolej dan belajar macam biasa. lagi pun bilik baru aku ni jauh sikit dari monyet2 gatal belakang kolej yang hari2 suke mengushar awek2 cun kat kolej Zamrud ni. kalau setakat suke mengushar je takpe lah jugak. ni sampai nak kejar pulak. tensi betul. aku culik anak kau nanti padan muke. tak gune punye binatang.

aduh. nature's calling plak! gtg babes. update soon (:

p/s; Siape tau Juara Lagu bila? mari kita ramai-ramai sokong Wak Hussain. Yeah!!

6 comments:

hillie1203 said...

syg...Juara Lagu on 18 dec, 9 pm..

aku nak Aizat menang =P

tazz said...

Aizat menang lagu balada terbaik je la. hehe.

NaSzRa said...

wak usen nyanyi tgn masuk dlm baju. tp sore mantap!

tazz said...

tau xpe! hak3
incik naszra da jwb tag saye lom?

absent-minded said...

saya nak amat menang...
amat jais...
hehehehe

j0j0_bdiN@ said...

18jan ni taz..
spider2!