Thursday, May 21, 2009

Terujanya saya main benda ni!







ok ok cukup. kesian taz baru pandai buat ni padahal benda tu dah berzaman tau tak? haih. bosan la cuti ni. asyik mengadap laptop je bile la nak maju.

19 comments:

a.b geldofg said...

wah wajah ko di mana2 ye

tazz said...

haah. sile lah jeleskan diri anda

a.b geldofg said...

eleh...aku tk jeleslah!

acapabdulrahim said...

hee. bnyk gler... :)
cun woh, ni mesti wat kat photofunia.. haha.

ade potensi jadi model ni.
:)

tazz said...

hakhak. saye mmg model sambilan.

mahzan said...

erksss...uwa...geli2...bajet modelll leh mncul smua tmapt..alang pe kata ko muncul kt spender aku..de gmbr ko..peh lg smgt aku nk pkai spenderrr tu je..hahahaah

tazz said...

haha. bengong aar ko. kang gmbr aku ade kat spender habes ar kilang spender yg lain sume bankrup. haha

da super spy granma said...

woa..cool

acapabdulrahim said...

ehhe. kelakar gak kolam ni. :D
eh betul ke model sambilan? sumpah?

tazz said...

sesumpah! :DD

Shafie said...

wow..hebat.hehe..
semua tmpt ade org tgk kamu :P

tazz said...

tula. susah jd artis ni kdg2.

Bond Da Killer said...

bursa saham tazz naik 100%hari ini...=))

tazz said...

haha. mentang2 name bond cite pasal saham je la kan.

Bond Da Killer said...

muahuha....hepi la tue saham die naik..=))

MaHzAN said...

hahahha..celah mane si tazz ni modelsmbilan..ko jgn cy sgt acapp..jgn terpengaruh..wkakakakak

tazz said...

mahzan ni kuat jeles lah. takleh tgk i senang tau. huh!

h a p r a q said...

wah..cantik sungguh model ni...boleh buat adik angkat ni (teringat zaman sekolah dolu2 yang suka terangkat angkat ni)

tazz said...

hehe. boleh boleh. berat saya 4* je :DD haha