Monday, August 10, 2009

Sebarkan.

Dah 2 hari selesema + demam. Harap-harap demam biasa je. Kawan-kawan jom baca doa menghindarkan diri dari penyakit atau wabak. Takut betul sekarang ni dengan kes H1N1.

*click untuk kanta pembesar*



ambik kat sini.

16 comments:

PHIRDOTE said...

Amin ya Rabbal alamin..semoga Allah memberi cahaya kejayaan kepada anda kerana berkongsi doa yg penuh bermakna untuk negara kita ini.:D

Nabiel said...

kamo pn dh stat dmm?ngee~
ati2..jgn lupe pki mask tuh..~ngee~
smgo djauhkn smua dri wabak nie~
aminnn~...

taz said...

amin.. :)

lizz said...

huhuh. kalo ikutkan cuak ngn virus ni tp tawakal n wat ape yg patut aje ..

taz said...

lizz; betul tu :)

♥sAzALOvEwAN♥ said...

waa!!bagus2....tq3~
hUu~

♥sAzALOvEwAN♥ said...

waa!!bagus2....tq3~
hUu~

noor afzan said...

bagus2..
ada gak dapat from email forwarded..

taz said...

saza; sama2 ;)

kak afzan; kite curik kat blog lain :p

Nedy Nadia said...

harap2 taz cpt sembuh yek..
senyum2..:)

heretic preacher said...

taz aku mntak izin cilok doa tu buh kat blog! thx

granulaz said...

eh2..ada gak kt kampus org doa tu.. hehe

n a r d indie winkie said...

semoga cepat sembuh. dan dijauhkan dari sakit2 yang berjangkit. amin..

ubaidillah alqasam said...

salam ziarah..maaf andai kehadiran diri ini x disenangi.. just nak cakap yang kita semua kene banyk berdoa.. semoga yang terkne penyakit ini,segala dosanya terampun oleh Allah kerana sebagai kifarah atas kesalahan yang lalu.. ameen.. tapi sape yang nak sakit kan,, ape2 pun mencegah lebih baik dari mengubati... Wallahu A'lam...:)

triple x malaya said...

semoge sihat2 selalu...amin.

chipsmore said...

smoge sumenye sihat2x hendaknye..aminn ;)