Saturday, August 14, 2010

Hadiah Ramadhan :)



Hai korang! Selamat Berpuasa. Hehe. Lama kot tak update blog. Rindunyee >.<

Sebenarnya nak bagitau saya nak jual shawl. Lamaaaa dah nak start tapi ada je halangan. Ececey. Hehe. So, untuk merasmikan blogshop shawl saya nanti, saya nak buat contest. Hadiahnya, mestilah shawl takkan basikal pulak kan? Tapi manusia yang bertuah tu boleh pilih mana je shawl yang dia nak. Bukan saya pilih ye nak bagi yang mana. Best tak? Hehe. Tapi, sorang je pemenang saya nak. Jangan risau, akan ada banyak contest lepas tu nanti :))

Nanti dah siap blog tu, saya update ok. InsyaAllah hari ni. Paling lewat esok. Sila lah alert untuk masuk contest and menang shawl cantik untuk raya nanti. :)

3 comments:

fiD said...

bagus2x... nanti kita boleh xchange link ok.. :D

tumpang iklan:
promosi contact lens ready stock sempena ramadan dan raya

Winnie Cik Mastura said...

teringin nak masuk. :D

intanurulfateha said...

heee cpt jual
nk tgkkk
klu bekenan nk beliiii!