Tuesday, September 23, 2014

Tiba - tiba

Tiba- tiba rasa nak update blog. Setiap kali terlintas dalam kepala nak jenguk blog, rasa rindu sangat nak blogging :( Tapi jenguk blog je la. Tak update apa-apa pun. Haha. Btw, harini saya demam. Haritu balik dari Janda Baik lepas Hari Merdeka, demam. Ni sebulan pun tak lagi, dah demam lagi. Dugaan betul. Btw, life has been changed so much. I can't keep up with everything. It is just too fast y'know. Some of it makes me happy and some don't. Yeah. Family, love life, friendship and all. All the important elements in life. Dah besar dah aku ni. Tahun depan nak kahwin dah (InsyaAllah kalau jodoh, Amin....) I hope everything will go as I planned. Whatever that turned upside down before will finally find it's way to fix itself. I cannot do anything at the moment. Just hope. And pray. Till then. Bye


*belanja selfie terbaru satu kali takut-takut orang dah lupa muka tuan blog bersawang ni macam mana haha